Nem megfelelő a termék?
Mégsem tartasz rá igényt?
Sérülten érkezett?
Amennyiben élni szeretnél az elállási jogoddal a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján, töltsd ki az alábbi űrlapot.
A 14 napos elállás esetén a visszaküldés szállítási költsége minden esetben a vásárlót terheli.
Az űrlap kitöltése után kollégánk elküldi neked a linket, amelyen keresztül megrendelheted a GLS csomagautomatás visszaküldést.
Kérjük, gondosan csomagold be a terméket, hogy elkerüld a szállítás közbeni sérüléseket.
Ezután helyezd el a csomagot a számodra legközelebbi csomagautomatában.
A visszaszállítás díját bankkártyával tudod kifizetni a feladás rögzítésekor.
Ha a termék nem fér be automatába, feladhatod a számodra megfelelő futárszolgálattal
vagy kérheted tőlünk a futáros elszállítást – a szállítás díja ezekben az esetekben is a vásárlót terheli.
Miután a termék visszaérkezett hozzánk, ellenőrizzük annak állapotát, és ha mindent rendben találunk, rövid időn belül elindítjuk a visszatérítést.